Fast & Light

سرعت بارگزاری عالی

هدف تمامی موتورهای جستجو، مانند گوگل، فراهم کردن تجربه‌ای خوب برای کاربرانشان است، بنابراین سایتی سریع، کیفیت کلی سایت را افزایش داده و در نتیجه رضایت کاربران را به دنبال خواهد داشت. تجربه اینترنت سریع حق هر کاربریست. اهمیت این موضوع در وضعیت سایت در موتور جستجوی گوگل، به خوبی قابل مشاهده است.

SEO Optimized

بهینه سازی استاندارد محتوا

بیل گیتس می‌گوید که «محتوا، پادشاه است.» و این یعنی در هر سایت، پادشاهی وجود دارد و این پادشاه، محتوا نام دارد ؛ بهینه سازی محتوا تاثیر مستقیم در افزایش رتبه سایت دارد که شامل اقدامات مختلفی از جمله ثبت وب سایت در وبمستر ، کلمات کلیدی مناسب ، سئو تصاویر ، تگ گذاری مناسب ، نقشه سایت و …

Advert & Affiliate

تبلیغات در گوگل و شبکه های اجتماعی

گوگل محبوبترین سایت ایران و جهان است و مردم پاسخ نیازهای خود را در گوگل جستجو می کنند لذا ترافیک زیادی از نیازها روانه صفحه اول گوگل می شود. اگر با تبلیغات در گوگل سایت خود را در مسیر این ترافیک عظیم، یعنی رتبه های ابتدایی گوگل قرار دهیم بخش مهمی از مشتریان اینترنتی سهم ما خواهد بود . همچنین تبلیغات صحیح در شبکه های اجتماعی نیز در افزایش کاربران بسیار موثر میباشد.

Social Friendly

شبکه های اجتماعی در سایت

هر یک از شبکه های اجتماعی سهمی از آمار کاربران اینترنتی را به خود اختصاص داده اند که حضور شما در این شبکه ها در کنار وب سایت کامل و زیبا باعث جذب امار بیشتر از کاربران در نتیجه موفقیت و سود آوری بیشتری را برای تجارت شما بهمراه دارد از جمله مهمترین آنها فیسبوک ، اینستاگرام ، تلگرام و … همچنین سایت های اشتراک ویدئو مانند یوتیوب و آپارات .

Effect & Animation

افکت و انیمشین در سایت

یکی از امکانات و قابلیت های بسیار موثر در جذب کاربران در وبسایت وجود افکت ها و انیمیشن های مناسب با موضوع طراحی میباشد که وب سایت را از ثابت و یکنواخت بودن خارج میکند و باعث حضور بیشتر کاربران و بازدید از بخش های بیشتر وبسایت میکند .

Custom font

استفاده از فونت های سفارشی

از دیرباز تا کنون در ایران زمین رسم خط ، خوشنویسی و زیبایی نوشتاری اهمیت زیادی داشته که امروزه نیز در دنیای دیجیتال استفاده مناسب از نوع و اندازه فونت و چیدمان مناسب آن باعث افزایش زیبایی ، کاربر پسندی و جذب کاربر بیشتر در وبسایت میشود ؛ همواره انتخاب فونت مناسب در هر طراحی با توجه به موضوع فعالیت و صنف مخاطبان صورت میگیرد.

Graphic Design

طراحی گرافیکی

از جمله مهمترین و موثرترین راه جذب کاربر طراحی گرافیک و چیدمان زیبا و استاندارد میباشد که این موضوع در کلی بخش های تبلیغات بسیار حائز اهمیت میباشد به صورتی که رابطه مستقیم با جذب کاربران را دارد که هرچه زیباتر ، جذاب تر و کاربر پسندتر میزان کاربران بیشتر.

Powered Security

امنیت قدرتمند و پایدار

همیشه امنیت وبسایت از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است و می توان گفت موثرترین عامل ادامه فعالیت ، ثبات و اعتبار یک سایت با توجه به موارد دیگر ، موضوع مهم امنیت است. امنیت سایت به مجموعه اقداماتی گفته می شود که با انجام آنها ضریب امنیت سایت به حداکثر رسیده و امکان نفوذ انواع هکرها ، ربات ها ، ویروس و … به آن را حداقل می رسد.

متفاوت بیندیش | Think Different